Vitamina Blava, la nova campanya de l’ASPET per promocionar els ports

L'ASPET, l'Associació Catalana de Ports Esportius i Turístics, posa en marxa la campanya Vitamina Blava. Una iniciativa sorgida durant el confinament que vol posar en valor el mar com agent anímic i desinfectant i, alhora, vol promocionar totes les activitats que s'hi poden fer. Ho explica Margarita Díez, gerent del Port de Mataró.

Amb la desescalada el port de Mataró va començar a engegar motors de nou. Cada empresa va presentar el seu pla de prevenció per poder reactivar l'activitat amb les màximes garanties. Díez explica que el pic més alt va arribar al juny, però que ara l'activitat també es manté amb una bona línia.

Vela, caiac, submarinisme, motos d'aigua... són moltes les propostes que ofereix el port. Roger Punsola, director tècnic del centre de busseig Blaumar i Omar el Harrak, responsable del Jet Ski, expliquen el funcionament de les seves activitats.

Tot i la tornada a la normalitat el Port de Mataró segueix alerta per actuar en cas que hi haguessin nous rebrots.

Informa: J.Peñaranda