Totes les tramitacions amb l’Ajuntament s’han de fer telemàticament

Les Oficines d’Atenció Ciutadana estan tancades.  En un primer moment des de l’Ajuntament s’havia anunciat que, com a mínim la que estava situada a La Riera 48, estaria oberta. Una informació que ja havia confirmat el consistori a principis del mes de març quan es va decretar la fase d’alerta del Pla Bàsic d’Emergències Municipals i amb ell, el tancament de la majoria d’equipaments municipals. Les restriccions avancen però i les mesures preventives per evitar la propagació de la pandèmia del coronavirus s’extremen i és per això que les Oficines d’Atenció Ciutadana han deixat d’oferir l’atenció presencialment.

Què passa amb aquells que necessiten fer tràmits amb l’Ajuntament? Ho poden fer a través de la Seu Electrònica situada al portal web seu.mataro.cat. En aquest portal s’hi pot presentar denúncies, queixes o suggeriments, demanar ajudes o subvencions però també, especialment en altres ocasions, sol·licitar el permís d’ocupació a la via pública o fer els tràmits de llicències d’obres, entre moltes altres qüestions. Entre les sol·licituds més demanades hi ha la de l’obtenció del padró municipal, que es pot descarregar immediatament en línia.  

Informa: M.Gómez