'Showroom' d'establiments per potenciar la imatge comercial de Mataró

Els comerços de la Unió de Botiguers sortiran al carrer per exposar tots els seus productes i serveis. En aquesta nova edició l’escenari serà la Plaça de Santa Anna i la Rambla, on dissabte es veuran exposicions i passarel·les dels diferents establiments mataronins. Un “showroom” que comptarà amb una trentena d’establiments dels diferents sectors comercials: des de l’alimentació, la moda i joieria fins a sabateries, estètica i automoció. El president de la Unió de Botiguers, Jordi Nova, explica que, com a novetat, aquest any s’ha convidat al Gremi de Perruqueria de Mataró i el Maresme, que durà a terme una desfilada de models.

Tot plegat començarà a partir de les 10h del matí i s’allargarà fins a quarts de nou del vespre. Tant al matí com a la tarda hi haurà dos grups de models que sortiran al carrer inspirades en l’estil d’actrius de Hollywood. Novo explica que passejaran pels principals eixos comercials de la ciutat, perquè l’objectiu final, més enllà de donar visibilitat als comerços, també és aconseguir que Mataró pugui potenciar la seva imatge de ciutat.

El showroom de dissabte vol dinamitzar el comerç de la ciutat. Per això, des de la Unió de Botiguers s’estan preparant noves propostes. Un exemple és el Firocasió: una fira que permet comprar a preus rebaixats i que aquest any espera mantenir el gran nivell d’acollida a la ciutat. Es durà a terme el 2, 3 i 4 de maig.

M.Rodríguez

Tags: