Rodalies reforça el servei d’atenció al client de Mataró

El reforç es concentra, principalment, als caps de setmana amb l'objectiu d'ajudar als passatgers en cas de dubte o incidències del servei

Fotografia: Mataró Audiovisual

Rodalies ha incrementat el personal d'atenció al client de les estacions de Mataró i Arenys de Mar. El reforç ha començat aquest passat cap de setmana i se centra principalment els dissabtes i diumenges per absorbir la demanda d'usuaris. Entre setmana, segons expliquen des de l'operador ferroviari, el servei d'atenció al client planificat durant l'any és suficient per atendre als viatgers que visiten la costa del Maresme durant les vacances, ja que queda compensat pel descens de persones que utilitzen la línia R1 per anar a treballar. L'objectiu és ajudar als passatgers en cas de dubtes o incidències del servei. De cara a futur, Rodalies valorarà si mantenir aquest reforç del servei d'atenció a l'usuari durant l'any en funció de la demanda que hi hagi un cop finalitzi la temporada estival.

Un reforç que arriba després que la setmana passada el Síndic de Greuges de Catalunya obrís una investigació per les aglomeracions que s'han produït tant a la línia R1 com a l'R2 durant els últims caps de setmana. Entre d'altres, el Síndic requeria a Rodalies quins eren els motius de les aglomeracions que hi havia hagut en alguns serveis i si es preveu incrementar la freqüència de trens durant el que resta de vacances d'estiu.

 

Informa: S.Ruiz