La iniciativa, impulsada pel Consorci de Promoció Turística del Maresme, vol donar a conèixer els atractius de la comarca

L’estiu és, probablement, un dels moments idonis per descobrir el Maresme. El bon temps, la combinació perfecta entre la costa i la muntanya, la gastronomia i el munt d’activitats que ofereix la comarca són alguns dels elements que atrauen tant el turisme local com l’estranger. Coincidint amb aquesta època, el Consorci de Promoció Turística del Maresme ha llençat una campanya que posa en valor, precisament, una de les singularitats de la comarca: la seva proximitat tant amb el mar com amb la muntanya. Una idea que queda recollida en l’eslògan “Maresme, de mar i de munt”.
La campanya es divideix en quatre entregues. En aquesta primera s’ha elaborat un vídeo on es mostren activitats que es poden fer durant els mesos d’estiu a la comarca com ara pescar, anar amb bicicleta, anar a veure castells, entre d’altres. La idea és publicar tres càpsules més coincidint amb l’inici de cada estació de l’any en les quals s’ensenyin activitats pròpies de cada època.
Des del Consorci afirmen que l’objectiu és aconseguir la desestacionalització del turisme que visita la comarca. I és que el Maresme té atractius aptes per a tots els públics al llarg de tot l’any, no només a l’estiu. Un exemple és la Nau Gaudí de Mataró, la qual va captar l’atenció d’una televisió sud-coreana la qual en va fer un reportatge que es va emetre pel canal EBS (Educational Broadcasting System) en un programa anomenat World Theme Tour.