Mataró Audiovisual millora la seva audiència durant l’estat d’alarma

Mataró Audiovisual s’ha hagut d’adaptar a la situació excepcional que es viu arreu del món per la crisi del coronavirus. I ho ha fet, tant a nivell informatiu, com pel que fa a les mesures de seguretat i higiene que cal prendre aquests dies per seguir treballant i informant del que passa no només a Mataró. Així, des que va començar la crisi i, en concret, des que es va decretar l’estat d’alarma fins ara els serveis informatius d’aquesta casa han vist recompensada la seva feina, amb unes dades d’audiència que milloren dia rere dia.

Les visites al nostre web, wwwmataróaudiovisual.cat, s’han incrementat el que portem d’aquest mes de març en uns 10.000 usuaris respecte al febrer. I el mateix ha passat amb les xarxes socials del mitjà, com Facebook, Twitter o Instagram, cada dia amb més seguidors i interaccions dels seus usuaris.  

Una dada que ho demostra fa referència a Mataró Televisió: des de l’inici de la crisi, l’audiència s’ha doblat en 30.000 espectadors en relació a principis de març, aplegant un major nombre de visualitzacions els caps de setmana. El dissabte 14 de març, per exemple, la cadena va arribar a gairebé 63.000 espectadors.