El Port de Mataró treballan en la temporada d'estiu posant en valor els atributs propis

El Port de Mataró prepara la temporada d’estiu posant en valor els atributs propis i confia que sigui potent gràcies al turisme interior. La gerència reconeix que el confinament pel coronavirus ha deixat “ganes de mar” i que això s’ha notat des que s’han anat eliminant restriccions durant l’estat d’alarma. El Port de Mataró ja prepara la temporada turística i amb aquesta perspectiva vol posar en valor la gastronomia, la costa i el mar. Asseguren que apostar per unes vacances a casa és apostar per unes vacances de luxe. Margarita Díez és la gerent del Port de Mataró. 

El Port de Mataró treballa aquesta temporada amb altres ports esportius amb l’objectiu de dinamitzar l’activitat. En aquest sentit, la voluntat és facilitar als usuaris que puguin gaudir del mar com un dels valors que tenim a l’abast. 

Amb l’objectiu d’ajudar els diferents agents econòmics del port a preparar l’estiu i minimitzar els efectes de la crisi del coronavirus, el Port de Mataró ha aplaçat la facturació, ha rebaixat al 50 per cent les quotes de manteniment i ha posat a disposició dels negocis la possibilitat de bonificar fins als 100% el pagament dels seus lloguers. També s’ha decidit alliberar de pagament la barrera d’accés als cotxes al recinte del port i per tant, fins al mes de juliol, s’hi pot entrar i aparcar gratuïtament.

Informa: C.Sánchez