‘Dona’m la mà’, la nova campanya solidària d’Òmnium Cultural

Intentar posar en contacte a diferents sectors i necessitats amb les eines i la mobilització d’Òmnium Cultural és el que pretén la nova campanya que ha impulsat l’entitat sobiranista. Sota el lema ‘Dona’m la mà’ han creat el què n’han anomenat  “una xarxa de xarxes” per sumar esforços en aquests dies de confinament. És per això que els ciutadans poden demanar ajuda o oferir-se voluntaris. Entre les propostes s’hi pot trobar acompanyament psico-emocional, suport educatiu i de lleure, entreteniment, propostes culturals o suport tecnològic i virtual. A partir d’aquí, serà Òmnium qui avaluï la situació i qui vehiculi els voluntaris amb els casos de les entitats del Tercer Sector, associacions i col·legis professionals o institucions, que ho requereixin.

Des de l’entitat també es mostren ferms i asseguren que estan treballant amb les conseqüències que se’n derivin de la crisi sanitària actual provocada de la pandèmia pel coronavirus. És per això que expliquen que el país podria tenir dificultats per remuntar i que des d’Òmnium Cultural ja pensen en com afrontar aquesta situació.

Òmnium Cultural amb aquesta nova campanya vol posar-se, diuen, al costat de la seva massa social, més de 182 mil socis, i també al de la ciutadania construint una xarxa solidària que tingui molt recorregut.

Informa: M.Gómez