El gerent del Consorci Sanitari del Maresme, Ramon Cunillera, demana temps i admet que un cop recuperada l’autonomia de gestió de l’ens, s’estan estudiant les demandes dels facultatius

La direcció de l'Hospital de Mataró respon a l'anunci de vaga de metges assegurant que els ultimàtums no serveixen per res. Així de contundent s'ha mostrat el doctor i gerent del consorci Sanitari del Maresme en una entrevista a tvmataro. Cunillera assegura que s'està negociant, però, sense l'autonomia de gestió el consorci sanitari no tenia prou capacitat de moviments i s'havia d'adaptar al conveni col•lectiu laboral del sector.
"Fins que no hem tingut autonomia de gestió no hem tingut capacitat de negociar les condicions laborals de ningú. Estàvem totalment subjectes al conveni col•lectiu de la sanitat pública". "Ara, un cop recuperada l'autonomia de gestió, apel•lo a la seva professionalitat pel fet que aquests ultimàtums no tenen cap sentit si tenim voluntat de negociació, que crec que les dues parts la tenim". Ramón Cunillera, Gerent de l’Hospital de Mataró
Precisament, segons Cunillera, amb la recuperació de l’autonomia econòmica per part del Consorci Sanitari del Maresme ara fa 5 mesos, s’ha pogut modernitzar alguns equipaments. És el cas per exemple, de l’adquisició d’un aparell de ressonància magnètica i un segon dispositiu TAC.
La vaga de metges s’ha anunciat pels caps de setmana a partir de l’16 de novembre en les guàrdies voluntàries dels metges del centre hospitalari.