Marcos Fernández, qui fins ara presidia la formació a la capital del Maresme, denuncia “irregularitats” en les votacions i n’impugnarà el resultat.

El mataroní Cristian Escribano és el nou president del PP de Mataró. Així ho ha decidit la formació mataronina aquest dilluns, en una votació de la Junta Local on han participat una vuitantena de militants. Escribano rellevarà l’actual president del partit a Mataró, Marcos Fernández, qui s’havia presentat a la reelecció i confiava en tornar a guanyar. Fernández, però, ha anunciat que impugnarà el resultat perquè hi ha vist “irregularitats’.
Escribano, qui a l’actualitat és el secretari de Comunicació del PP a Catalunya i forma part de les Noves Generacions, ha valorat de forma positiva la seva elecció com a nou líder dels populars a Mataró. Segons Escribano, “els afiliats han decidit qui volen que sigui el seu nou president”. Però, al seu parer, ara el que cal és que els militants s’uneixin per començar a treballar per la ciutat.
Per la seva banda, Fernández, ha valorat positivament la participació en les votacions, però no el seu resultat. Escribano ha tingut 44 vots a favor i Fernández, 39. El fins ara president del PP mataroní ha anunciat que impugnaran el resultat perquè, segons ha dit, s’han trobat “un cens modificat”, amb “uns canvis de domicili i uns pagaments de quotes que no s’ajusten al reglament” del partit.
Els dos candidats a la presidència del PP a Mataró havien coincidit a l’equip de José Manuel López, quan els populars tenien representació a l’Ajuntament de la ciutat, una situació que el nou president del partit es proposa revertir en les properes municipals. L’elecció del nou alcaldable es farà més endavant, segurament abans de l’estiu, segons fonts del PP de Mataró.
Informen: B. Doñate