
L'Escola de Tenis Mataró també s'ha vist plenament afectada per l'estat d'alarma i des del 14 de març que tota activitat al Club Tenis Mataró està aturada.
Des de la direcció de l'escola, José María Díaz, explica que el teletreball també ha arribat al tenis. El club anima als seus esportistes a penjar vídeos a les Xarxes Socials, i al mateix temps el cos tècnic es reuneix telemàticament i prepara el treball adaptat als joves esportistes, des dels més petits de l'escola als esportistes ja federats i que despunten en les seves categories.
Però en el cas del tècnic, del seu confinament en pot treure un punt positiu. I és que a més de ser el màxim responsable de l'escola de tenis Mataró, José Maria Díaz porta anys sent el tècnic d'Albert Ramos, i per tant viatjant arreu del món i trepitjant molt poc casa seva. De fet entre finals del 2019 i l'inici del 2020 ha estat moltes setmanes fora de casa. Ara en part té l'oportunitat de recuperar el temps perdut.
Precisament qui també està a casa és Albert Ramos, el tenista segons el seu tècnic passa com pot el confinament. Preparant-se per intentar reprendre la competició quan sigui possible, to ti que el calendari del circuit ATP també s'ha vist alterat.
El propi Díaz dona ànims i agraeix al personal sanitari que aquests dies lluita des que primera línia per intentar frenar la corba i que la normalitat i el tenis tornin com més aviat millor.
Un dels darrers tornejos en anunciar que no es portarien a terme aquesta temporada ha estat el Wimbledon, que no tornarà fins el 2021.