L’equip mataroní ha hagut d’esperar a la segona part per resoldre el partit

L’Assolim CN Mataró ha saldat amb una clara victòria, per 13 gols a 7, el partit que l’enfrontava aquest dissabte al CN Terrassa, no sense superar la fèrria resistència d’un rival que ha anat per davant en el marcador en moltes fases del matx.
Després d’un 2-0 inicial, amb 2 gols de Van de Kraats, el Terrassa ha aconseguit donar la volta al marcador i arribar al final del primer quart amb un 2-3 a favor.
En el segon període, tot i els seus esforços, el Mataró no podia impedir que el Terrassa dominés en el marcador fins que, en l’últim minut i mig, Keszthelyi Nagy, primer i Silvia Avegno, després, marcaven el 6-5 i el 7-6 respectivament.
A partir d’aquí, el partit ha canviat radicalment d’argument. La maquinària ofensiva mataronina ha començat a funcionar de valent i el conjunt de Dani Ballart ha obert ja un escletxa considerable en el lluminós. El tercer període finalitzava amb un 11-7 favorable per a les locals que, amb dos gols més en l’últim quart, han acabat d’arrodonir la seva victòria per un clar 13-7
CN Mataró: Maria Elena Sánchez, Sílvia Morell (1), Simone Van de Kraats (4), Anna Gual (1), Vivian Leonie Sevenich, Rita Keszthelyi-Nagy (3), Clara Cambray (1), Cristina Nogué (1), Silvia Avegno (1), Queralt Betran, Rita Gurri, Martina Claveria (1) i Elisabeth Carmona.
Informa: Jordi Rabassa