Les mataronines van anar de menys a més però va ser insuficient per endur-se el primer partit

Amb una piscina de Can Llong plena de gom a gom, l'Astralpool CN Sabadell rebia a l'Assolim en un enfrontament que marcava l'inici d'una trepidant final.
Les locals van fer valer la seva condició de favorites i es van col·locar per davant en el marcador ben aviat. En el primer quart resultat de 3-1 per a les sabadellenques. Les de David Palma van aprofitar el mal inici en defensa de les mataronines per agafar avantatge abans del descans. I és que també es van endur el segon període, en aquest cas, per un ajustat 2-1.
A la represa, reacció mataronina. El conjunt de Dani Ballart va ser més contundent de cara a porteria i un 3-4 en el tercer quart ho deixava tot obert de cara al tram final. Aleshores, l'Assolim va tenir l'empat a les seves mans en diverses ocasions, però les precipitacions en atac, sobretot en superioritat númerica, els hi va passar factura.
Aquest dijous 'match ball' per l'Assolim CN Mataró. El tècnic Dani Ballart haurà de fer correccions per tal d'endur-se el segon assalt. En cas de victòria mataronina, el dissabte jugarien el tercer i definitiu partit.