El Tecnocampus acull l'onzè Congrés Internacional de Màrketing 'Marketeros Nocturnos'

El Tecnocampus de Mataró ha estat la seu escollida per celebrar la 11ena edició del Congrés Internacional de Màrketing 'Marketeros Nocturnos'. La iniciativa ha aplegat més de 120 persones en la seva primera edició a Mataró. El congrés, amb assistents de diferents punts de l'estat espanyol i de països com Mèxic, Equador i Perú, ha servit per posar en comú idees sobre el nou màrqueting i les seves tendències. Tal com ha detallat Marcia Paola Rodríguez, encarregada de celebrar el congrés a Mataró, la trobada és una manera per desvirtualitzar els integrants d'aquesta comunitat de professionals i apassionats del màrqueting. Són persones de diferents punts del món que acostumen a compartir idees i experiències a través de les xarxes i sobretot de nit, que és quan no treballen o estudien i poden aprofitar per ampliar els seus coneixements.

Es tracta de la 11ena edició d’un congrés que s’ha celebrat en diversos punts de l’estat espanyol, l’any 2019 va tenir lloc a Granada i anteriorment també s’havia celebrat a Múrcia o Mallorca. Marcia Paola Rodríguez assenyala que durant la seva assistència al congrés de Granada, va pensar que el Tecnocampus seria una seu ideal per celebrar la propera edició del Congrés Internacional de Màrketing 'Marketeros Nocturnos'.

El Congrés ha comptat amb una desena de ponents procedents de diversos països del món. Una de les ponents ha estat la mataronina Dolors Guillen, consultora, docent i ponent en màrqueting digital, social media i publicitat.

Informa: C.Sánchez/P.Villà