El NEM impulsa la campanya "Tens 1.000 plans per fer a Mataró"

A través de missatges situats a diferents punts de la ciutat es vol incentivar l'economia i el consum de proximitat i subratllar-ne els seus valors

Negoci Empresa Mataró (NEM) ha presentat aquest dimarts la campanya "Tens 1.000 plans per fer a Mataró. Aquest estiu viu-lo a Mataró" que vol visibilitzar els valors que aporten el comerç de proximitat i la restauració per a la ciutat. El NEM ha creat una sèrie de recursos gràfics que volen convidar als consumidors a apostar pel comerç, la restauració i els serveis locals, i que tenen per objectiu reforçar el vincle emocional entre comerciants i clients. Les frases "L'alegria de trobar-nos a la nostra ciutat", "Fem junts un estiu inoblidable?"; "Viu, compra, menja i gaudeix de Mataró" o "A Mataró ho tenim tot" són alguns dels missatges que es podran llegir en les 240 banderoles instal·lades a carrers estratègics de la ciutat. La campanya també es podrà veure a la torreta publicitària instal·lada a la cruïlla de la Riera amb el carrer de Barcelona i a 600 cartells repartits per tota la ciutat. Xavier Martí, president de NEM, ha dit durant la presentació que es mostren optimistes de cara la temporada d'estiu.

Martí ha convidat a tothom a gaudir d'aquesta ciutat que té de tot, diu, i de molt bona qualitat i que molts encara no ho han descobert.

La campanya, on hi apareixen fotos dels empresaris i els seus equips de treball, també ha estat una manera d'homenatjar els professionals del comerç, la restauració i els serveis locals que fa més d'un any que treballen de valent per tirar endavant els seus negocis.