Bobo Choses consolida la seva presència comercial a Corea del Sud

La firma mataronina de moda, que ara també ven per Internet, ha obert un punt de venda en una gran botiga multimarca del major centre comercial de Seül

L’empresa tèxtil mataronina Bobo Choses continua consolidant-se a nivell internacional gràcies, sobretot, a la seva expansió comercial a Àsia. La firma de roba, especialitzada en moda infantil, acaba d’obrir un punt de venda en una botiga multimarca del major centre comercial de Seül, la capital de Corea del Sud. Aquest és el país asiàtic on, precisament, té més clients a dia d’avui.

El punt de venda, el segon d’aquestes característiques que obre a Corea del Sud, és un espai de 28 metres quadrats ubicat en un establiment de la cadena Little Ground, una referència de la moda infantil al país. La zona que ocupa a la botiga és el que es coneix en el món de les vendes com a ‘corner mono shop’, un espai que fa cantonada i que, per tant, està molt ben situat de cara al públic.

El conseller delegat de Bobo Choses, Pim Esperalba, ha explicat en el programa ‘El Mirador’ la importància d’aquest nou espai. Des d’aquí, la firma oferirà les seves col·leccions de temporada i propostes exclusives a Corea, una oferta comercial que ara també podrà complementar amb la venda ‘on-line’.

Del model comercial de Corea del Sud, Esperalba destaca "la innovació" i "la voluntat de donar servei als clients", una mentalitat que queda patent en els centres comercials del país i que, al seu parer, facilita la distribució i la venda de roba. Aquesta manera de treballar contrasta, segons Esperalba, amb els problemes de distribució que les botigues multimarca tenen a Espanya. De fet, en el cas de Bobo Choses, Espanya és el seu vuitè mercat de vendes.

Bobo Choses, fundada el 2008 a Mataró, té presència a 46 països d’arreu del món, però va fer-se molt popular a Corea del Sud ara farà dos anys, gràcies a la pel·lícula d’èxit internacional ‘Paràsits’. Un dels protagonistes del film vestia samarretes i pijames de la marca i la firma es va posar de moda al país.

Informa: B. Doñate