El mataroní està rebent molt bones crítiques després que hagi treballat amb Jaume Plena al Liceu i ara al Teatre Nacional de Catalunya

Al mataroní Marc Salicrú li plouen les bones crítiques. L’escenografia que ha fet per l’espectacle ‘El temps i els Conway’ ha remogut les xarxes socials i ha posat el seu nom en boca de tothom. I és que ‘El Temps i els Conway’ és l’espectacle que s’acaba d’estrenar a la Sala Gran del Teatre Nacional de Catalunya, dirigida per Àngel Llacer.
És la primera Sala Gran amb què treballa el mataroní i per això ha volgut aprofitar tots els recursos que permet el Teatre Nacional, des de les possibilitats tècniques, les dimensions de l’escenari o la proposta d’espectacle que té el director al cap. Un espectacle on, a més d’actors coneguts com Biel Duran o Mar Ulldemolins, hi ha el també mataroní Albert Triola.
Per Salicrú ‘El temps i els Conway’ ha estat tot un repte, però és que ve directament del Gran Teatre del Liceu fent l’escenografia del Macbeth de Verdi dirigit per Jaume Plensa.
Salicrú explica que tot just fa 8 anys que va començar al món de l’escenografia i la il·luminació de forma professional. Malgrat això, signa ja ara, amb 30 anys, grans produccions com les gales dels Goya o altres de més petites com les escenografies dels concerts d’Antònia Font.
Ara el mataroní té altres projectes i, de fet, aquesta mateixa setmana és a Düsseldorf amb un projecte de Marcos Morau, el coreògraf valencià fundador de La Veronal amb el qual ja ha treballat en altres ocasions. L’any que ve Salicrú serà a Berlin l’Orquestra Filarmònica. I, a més d’altres propostes amb les quals aj està treballant també té projectes amb el Col·lectiu VAA com l’espectacle al Teatre Nacional amb la companyia ‘Els íntims produccions’.