La Clika amplia fronteres musicals amb un espectacle familiar

Mataró ha acollit l’estrena d’un muntatge que beu directament dels valors que cada any es pregonen amb la seva Cantata

Pas endavant del projecte La Clika, impulsat per les Cases de la Música Popular. Aquest cap de setmana, el Teatre Casal Aliança de Mataró ha estat l’escenari de l’estrena  d’un espectacle familiar on els músics del projecte  han tocat les cançons de la Clika juntament amb els personatges de la iniciativa. I és que el muntatge converteix aquests personatges virtuals en cantants de carn i òssos i són interpretats per nens i nenes.

Yaiza Cortés (coordinadora Projecte Educatiu La Clika): En aquest cas el que volem fer és transportar aquesta projecció a la realitat amb els personatges representats amb nens i nenes a l’escenari

La coordinadora del Projecte Educatiu La Clika, també ha explicat que aquest nou espectacle neix ,en part, de la demanda que els pares i mares dels infants fan de més concerts i muntatges dirigits a tota la família.

La propera parada d’aquesta iniciativa serà el proper 18 de desembre  a la Sala Salamandra de l’Hospitalet de Llobregat.

Aquest espectacle beu directament dels valors que fomenta el projecte com són l'autoestima, l'amistat, la diversitat, l'ecologisme o la igualtat de gènere, entre d’altres, i que cada any acaben desembocant amb la Cantata a càrrec dels alumnes dels centres educatius que participen en el projecte.