L'Oquestra de Mataró, dirigida per Clàudia Dubé, ofereix un concert al Teatre Monumental amb peces de Gioachino Rossini i Wolfgang Amadeus Mozart

L'Orquestra de Mataró, dirigida per Clàudia Dubé, ha ofert aquest divendres al Teatre Monumental un concert solidari que forma part del programa d'actes del Dia de l'Alzheimer que organitza l'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer. Tot i que el Dia Mundial és el 21 de setembre, l'associació mataronina organitza actes com la Caminada i culmina amb un espectacle com el que ha tingut lloc aquest cap de setmana. La recaptació del concert és a benefici de l'associació.
El repertori del concer va consistir en l'Obertura del Barber de Sevilla, de Rossini, i tres peces de Wolfgang Amadeus Mozart: l'Obertura de La flauta màgica, , l'Obertura de Les Noces de Fígaro i la Simfonia núm. 40 en sol menor K 550.
L'orquestra de Mataró va ser creada l'any 2015 per la seva directora, Clàudia Dubé. Aquest anys, ha estat la primera dona que ha dirigit la Missa de Les Santes, estrenada fa 174 anys, el 1848.