Més de 26 mil 500 persones segueixen el 28M en l’especial de tvmataro

S'ha superat la barrera de les 1.000 smartTV connectades per minut, a les 21:54 hores. És una punta d'audiència que no s'havia produït ni en les últimes Santes

La jornada electoral del 28M s'ha pogut viure en un nou especial en directe de tvmataro. En un programa conduït pels periodistes Pep Andreu i Anna Gual, la televisió pública del municipi ha acostat els resultats ... Amb una pantalla LED d'última generació l'anàlisi i les reaccions dels partits a les llars mataronines. I ho ha fet amb un nou èxit d'audiència. Així, la nit electoral ha sumat 26.689 espectadors. De fet, es va superar la barrera de les 1.000 smartTV connectades per minut, a les 21:54 hores. És una punta d'audiència que no s'havia produït ni en les últimes Santes.

L’èxit del programa electoral bé seguit de l’èxit d’audiència del debat decisiu fet per tvmataro. S’ha aconseguit un nou èxit amb una audiència de 12.430 espectadors. El minut d’or, el més vist, a les 10 i 23 minuts de la nit, coincidint amb el tram final del debat.

Un cop més, tvmataro ha exercit de servei públic necessari per la ciutat.  Ens busques, hi som