L'editor de la revista, Mateu Ros, diu a l'Entrevista de Mataró Ràdio, que 'el paper ha assolit preus que no podem assumir i treballàvem amb publicacions amb poques pàgines'. Passa a mensual, canvia de format i augmenta pàgines.

La revista gratuïta Capgròs inicia una nova etapa passant de setmanari a mensual. Canvia de format, té més pàgines i aborda els temes en format reportatge. L'editor de Capgròs, Mateu Ros, ha explicat a l'Entrevista de Mataró Ràdio que el canvi d'estratègia respon a una aposta pel digital, però mantenint el format paper. Precisament l'increment dels costos del paper han influït també en la decisió de passar d'una edició setmanal a una de mensual.
MATEU ROS, editor Capgròs
Primer perquè el nostre anunciant ens demanava un recurrent més tranquil. Això de cada setmana és complicat. Hem de pensar que venim d'una pandèmia molt llarga, que pot haver durat dos anys, però en el sector de la comunicació en portem tres. Perquè aquest any passat, entre la guerra, les energètiques, la inflació i trenta mil coses més...
Per un altre cantó, l'aposta pel digital, que necessitava més esforços. I el pas a mensual ens permet posar més esforços, sobretot comercials. I després, no ens hem d'enganyar, el preu de les matèries primeres. El paper, l'any passat ha assolit uns preus totalment in-assumibles, que ha fet que treballéssim amb publicacions amb poques pàgines. Evidentment, si tenim poques pàgines tenim poc contingut. I no ens satisfeia prou com per donar-hi continuïtat.
La revista Capgròs va néixer l'any 1984 a com publicació publicitària mensual. Després d'un curt període d'edició quinzenal, va passar a publicar-se setmanalment incorporant la vessant d'informació de l'actualitat. En els seus inicis va ser la primera revista gratuïta editada completament en català.