Barón substitueix Monroy al capdavant del CE Mataró

Una aposta emmarcada en la nova direcció esportiva del club que apartir d’ara assumeix “Chele” Fernández.

Jesús Barón és el nou entrenador del primer equip masculí del Club Esportiu Mataró. Barón, fins ara entrenador de l’equip Andorrà Unió Esportiva Engordany, substitueix en el càrrec Raul Monroy. Barón és ex entrenador en les darreres temporades de varis equips andorrans com el UE Engordany, el FC Ordino o el UE Sant Julià, equip que va classificar per la Europa League.

“Estem molt agraïts a la directiva, al president i al director esportiu que al final és el que m’ha portat aquí. Estem molt contents de poder dirigir un històric que, alhora, és un fet que comporta molta responsabilitat” Jesús Barón, entrenador CE Mataró

Un entrenador que aposta per “equips competitius amb un estil dominant, sempre que la fase del joc ho permeti.” Es tracta d’una aposta emmarcada en la nova direcció esportiva del club que apartir d’ara assumeix “Chele” Fernández.  

“El Raúl va decidir fer un pas al costat i hem apostat per una persona nova que aporti il·lusió. És una aposta del Chele que a partir d’ara porta la direcció tècnica de l’equip” Fran Seijo, President CE Mataró

Per la seva part, Raúl Monroy deixa el càrrec després de 5 temporades. El Club Esportiu Mataró ha acabat en la setena plaça amb 41 punts aquesta temporada a la primera catalana.