Més de deu mil persones passen per la primera edició del Semproniana Market

Semproniana Market

Aquest cap de setmana ha tingut lloc la primera edició del Semproniana Market. Les compres, el menjar i la música  han centrat el primer street market realitzat a Mataró. Una iniciativa creada per Sergio Díaz i Gerard Clavell amb la voluntat de fer gaudir a la gent de les tradicions mataronines, maresmenques i mediterrànies tant a gent de la ciutat o de la comarca com a gent vinguda de fora. Una primera edició per la qual hi ha passat més de 10.000 persones, superant les expectatives dels organitzadors. De fet, ja estan pensant en la segona edició, que tindrà lloc passat l’estiu.

Una iniciativa oberta a tota la família on s’han pogut realitzar des de classes de yoga com gaudir del menjar que hi havia en diversos food trucks o de música en directe. La idea s’inspira en altres markets que ja es fan a diversos punts de Catalunya, com el Rec d’Igualada o el Palo Alto de Barcelona.

La primera edició del Semproniana Market s’ha realitzat al Parc Central.

 

Informa: S.Ruiz/ J.Masriera