L'economia de la ciutat a debat en el segon col·loqui organitzat per Capgròs

La promoció econòmica de la ciutat de Mataró i les fortaleses de la seva econòmica han estat els dos temes centrals del segon debat del setmanari Capgròs. La revista s’ha envoltat d’experts de tres dels sectors més rellevants a la ciutat per intentar analitzar la situació actual i posar sobre la taula les virtuts i bondats a les què Mataró hauria d’enfocar-se en el futur. Jordi Guinovart, gerent de l’empresa Hartmann, la directora de l’hotel Atenea, Marta Marimón i el director general de Tecnocampus, Josep Lluis Checa, han estat els encarregats de parlar d’empreses, turisme i jovent universitaris, les tres branques en les que destaca la ciutat.

El gerent de Hartmann ha explicat per què van escollir Mataró per situar l’empresa i ha enumerat les fortaleses de la ciutat. Un altre punt a tractar ha estat el turisme: què busquen els visitants de la ciutat i què pot oferir-los. Finalment, el Tecnocampus, tant a nivell universitari com empresarial ha servit d’exemple per pensar en el futur. Un col·loqui que ha centrat l’atenció dels mataronins de la mateixa manera que el primer, centrar en el comerç, va ser un èxit, segons explica Ros.

El tercer i darrer col·loqui se celebrarà dijous 9 de maig i tractarà sobre seguretat i convivència. Hi participaran el sociòleg i professor de la Universitat de Girona, Jordi Merino, la mediadora intercultural Hoda Dahbi i l’expolític i expert en seguretat Jaume Bosch.

Informa: M.Rodríguez/ O.Debat