La UBM es transforma per créixer i afrontar els reptes de futur

Unió Botiguers Mataró

La Unió de Botiguers tanca els seus 40 anys de trajectòria amb una transformació integral. Davant dels nous temps, l’entitat passa a dir-se NEM, Negoci Empresa Mataró, una nova entitat que aglutina comerç, serveis i restauració de la ciutat. La intenció és fer front als nous reptes de futur que viu el comerç urbà i local. Ho va exposar ahir Jordi Novo, President de la Unió de Botiguers.

La idea és aglutinar molts més agents més enllà de les botigues tradicionals per a tenir més força i revertir la difícil situació que travessa el comerç de la ciutat. Un nou projecte que ha de comptar amb l’aprovació de l’assemblea de l’entitat.

La presentació va tenir lloc a la Nau Gaudí de Mataró que va acollir el darrer dels actes de celebració dels 40 anys de la Unió de Botiguers de Mataró.

Bona part del teixit empresarial urbà de la ciutat es va trobar a la Nau Gaudí. La intenció de la gala era reconèixer la seva feina i, en aquest sentit, es va fer entrega dels premis del comerç mataroní. Premis a la constància del soci per a Alemany, a la trajectòria d'un l'establiment, Castellsaguer, el reconeixement a la constància associativa va recaure en Marina Pérez de Creacions Marina. Per la seva part el Premi a  la Transformació Digital va ser per a la Farmàcia Colldeforn. També el Premi al Traspàs Generacional menor de 40 anys va ser per a Roger Punsola de Blaumar i el de Jove Empresari menor de 40 anys per a Diana Gomà de Tàctic. Finalment, el Premi a Millor Show Windows va ser per a La Formatgeria.

L'acte, que va comptar amb unes 150 persones, el va presidir per l'Alcalde de Mataró, David Bote, i la Directora General de Comerç de la Generalitat de Catalunya, Muntsa Vilalta així com la Regidora de Promoció Econòmica Núria Moreno.

Informa: O.Debat/ J.Masriera