La campanya "Collits a casa" vol posar en valor els productes de proximitat

Que els més petits puguin conèixer els productes de temporada i proximitat mentre s'ho passen bé. Aquest era l'objectiu del taller de cuina, adreçat a nens i nenes d'entre 4 i 10 anys, fet dissabte en el marc de la campanya "Collits a casa". Un taller que es va fer a l'Espai Àgora de la plaça de Cuba i que va comptar amb un total de 21 participants. De fet, el repte era cuinar un plat, elaborat exclusivament per productes de proximitat i temporada. Durant el taller d'aquest cap de setmana els participants van preparar tomàquet farcit, sota les instruccions d'Alba Galí, encarregada d'impartir el taller.

Tallers com aquest s'aniran reproduint en les properes setmanes. De fet, són una de les grans novetat de la campanya "Collits a casa" d'aquest any. Una campanya, que pretén posar en valor la feina que fan els pagesos, alhora que potenciar el consum dels productes de proximitat i de temporada com a part d'una dieta equilibrada i respectuosa amb el medi ambient. 

En total són uns 35 productors que venen els seus productes a Mataró en el marc del "Collits a casa". Una campanya que també compta amb altres activitats com les visites guiades a pagès o demostracions de cuina.

 

Informa: A.Gual/ J.Méndez