L’Essència del Maresme fa olor de mar, maduixes i flors

Notes marines, florals, cítriques i molt inspirades amb la comarca són només alguns dels components de la nova Essència del Maresme. El perfum, impulsat pel Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, ha estat dissenyat i elaborat pel perfumista Jimmy Boyd. Aquesta nova essència que es posarà a la venta a partir del setembre, pretén ser un element de promoció turística que faci repetir el visitant a la comarca.

Per potenciar precisament la cultura, l’art, la gastronomia o fins i tot fer bandera del clima d’aquesta zona, Jimmy Boyd ha decidit incorporar a l’essència el color i la frescor del mar, l’alegria  i dolçor de les flors de rosa o clavell, l’energia cítrica que reflexa l’àrea del Maresme o la maduixa, un els grans elements gastronòmics i identificador de la comarca del Maresme. Tot plegat un reflex clar, segons l’autor, dels adjectius que té la comarca.

Aquest estiu l’Essència del Maresme s’incorporarà als punts d’informació turística per analitzar la reacció dels visitants i presentar-la a tots els agents implicats. No es descarta que passat l’estiu es plantegin altres aplicacions de l’Essència més enllà de l’ambientador en format mikado que a partir d’ara surt a la llum.

 

Informa: M.Gómez