En marxa la Setmana de l’Emprenedoria del Maresme

Branding, xarxes socials, fiscalitat, intel·ligència emocional o la nova política de protecció de dades, són algunes de les temàtiques en què se centra la Setmana de l’Emprenedoria que té lloc fins aquest divendres. La iniciativa, un cop més organitzada des del Consell Comarcal del Maresme, compta amb diversos seminaris i tallers impartits per professionals en la matèria i sobretot vinculats en l’àmbit de l’empresa, la seva creació, l’enfortiment d’aquesta o l’ampliació. L’objectiu d’aquesta cita quadrimestral és potenciar el teixit productiu que es fa des dels municipis de la comarca del Maresme. 

El perfil de l’emprenedor ha canviat en els últims anys a conseqüència de les noves tecnologies. Des del Servei d’Emprenedoria del Consell Comarcal del Maresme creuen que els emprenedors han de seguir amb la formació contínua i ser persones molt observadores per no perdre pistonada.

Entre les diverses xerrades que estan centrant aquesta 16ª Setmana de l’Emprenedoria n’hi ha hagut una centrada en conèixer quins tràmits electrònics es poden fer amb les administracions. La  tècnica d’Implantació i Administració Electrònica del Consell Comarcal del Maresme Eva Aranda explica que la possibilitat de fer les gestions de manera telemàtica i segura és un punt clau per als emprenedors ja que els permet estalviar en temps i diners.

La Setmana de l’Emprenedoria posarà punt i final divendres amb un ‘networking’ perquè empreses, professionals i emprenedors puguin intercanviar experiències i idees i així, interaccionar entre ells per aconseguir noves col·laboracions i contactes, elements essencials per impulsar l’emprenedoria.

 

Informa: M.Gómez/ S.Ruiz