Els mataronins podran fer els tràmits en una sola vegada

L’Ajuntament instaurarà un sistema de finestra única per atendre els ciutadans. Així ho ha aprovat el ple del mes de febrer. Una proposta presentada per ERC que pretén que el ciutadà tingui un únic interlocutor per resoldre els tràmits i per facilitar, atendre i resoldre les peticions d’una manera centralitzada i simplificada. En presentar la proposta, que ha estat aprovada per unanimitat, la formació detallava que a hores d’ara si una entitat vol organitzar un acte a la via pública, s’ha de dirigir al Servei de Mobilitat i per fer petició de cadires o un escenari s’ha de remetre a Direcció de Cultura. ERC destaca la importància de comptar amb un únic interlocutor.

La proposta ha comptat amb el suport de tots els grups municipals. El PP ha afegit que també caldria millorar el temps d’espera en l’atenció ciutadana. Una millora que podria passar per una ampliació del servei. El regidor de Participació Juan Carlos Jerez ha reconegut que Mataró encara pot millorar en molts aspectes pel que fa a l’atenció als ciutadans, tot i que ja s’hi ha començat a treballar.

La proposta d’ERC també recull que l’Ajuntament de Mataró s’adhereixi al Registre de la Generalitat de Catalunya. El govern ha assegurat que aquesta adhesió ja és una realitat però que tot just s’està posant en marxa. La iniciativa també contempla adherir a l’OFIAC tots els tràmits de la Finestreta Única Empresarial”.

 

Informa: C.Sánchez/ C.Mora/ M.Castilla​