Bote demana explicacions a Endesa sobre els talls de llum a la ciutat

Ja fa dies que algunes zones de la ciutat pateixen talls de subministrament elèctric, però aquest dilluns més de 6.400 mataronins van quedar sense llum. Una gota que ha fet vessar el got i que ha desembocat en una carta a Endesa que signa l’alcalde, David Bote, on demana explicacions a la companyia.

L'escrit va dirigit al responsable de la companyia de la xarxa del Maresme i el Vallès Oriental, a qui Bote reclama informació sobre l’episodi d’aquesta setmana però també sobre les interrupcions freqüents que, destaca, perjudiquen les activitats econòmiques i la qualitat de vida dels ciutadans. A més, sol·licita detalls sobre les mesures que Endesa està prenent per evitar nous episodis d’interrupció del servei.

Des de l’Ajuntament de Mataró recorden que els usuaris tenen a la seva disposició l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, l’OMIC, on rebran informació sobre els seus drets davant les afectacions que s’hagin derivat dels talls de llum. L’oficina es troba al 101 de l’Avinguda Puig i Cadafalch i està oberta de nou del matí a dues de la tarda.