Mataró vol obrir-se a nous públics en la promoció turística

Mataró es marca com a objectiu en l'àmbit de la promoció de ciutat consolidar mercats en els que fa anys que treballen i obrir nous públics. Així ho ha assegurat la cap del servei de promoció de ciutat, Marta Ruiz, en una entrevista al Mataró al Dia. Des de promoció de ciutat també es vol arribar a nous àmbits com l'esportiu.

El mercat francès és a hores d'ara el més nombrós entre els visitants estrangers a la ciutat. Per això des de promoció de ciutat es porten accions centrades específicament en aquest mercat, tant accions per al públic en general amb fires com la de París, o accions per a públic professional o bloggers i touroperadors. Marta Ruiz detalla algunes de les accions que s'han fet a nivell internacional per promocionar la ciutat.

Els principals elements que es potencien de la ciutat són: el front marítim, a nivell patrimonial la Nau Gaudí, i pel que fa a oferta cultural el modernisme i el barroc i esdeveniments com Santes o Setmana Santa.

Informa: C.Sánchez