La seu de l'Agència Tributària Catalana de Mataró es prepara per la seva primera campanya de la renda

L’oficina de l’Agència Tributària Catalana de Mataró s’han tramitat més de 21.500 expedients en els set mesos que porta en funcionament. Una dada que el secretari d’Hisenda de la Generalitat i president de l’ATC, Albert Ballesteros, ha valorat molt positivament durant la visita que ha realitzat aquest migdia a l’oficina mataronina juntament amb el director de l’agència catalana, Eduard Vilà, i l’alcalde de Mataró David Bote. Tot i que el 80% dels tràmits es realitzen de manera telemàtica, Ballesteros ha destacat que el volum d’expedients realitzats a l’oficina de Mataró durant l’últim mig any reafirma  la importància d’obrir oficines territorials. En total, l’oficina l’Agència Tributària de Mataró ha gestionat gairebé un 17% del total d’expedients de la demarcació de Barcelona.

Durant la visita també s’ha presentat la campanya de la renda 2017, la primera que realitzaran les oficines territorials de l’ATC. La campanya arrencarà el proper dijous 10 de maig i finalitzarà el 2 de juliol i des de dilluns vinent ja es podrà sol·licitar cita prèvia a través del telèfon 901 22 33 44. Les persones que hagin de realitzar la declaració de l’impost de patrimonis també poden demanar cita prèvia a través de la seu electrònica de l’ATC o trucant al 112.

La seu de l’ATC a Mataró va ser una de les oficines que va obrir les seves portes el mes de setembre. L’oficina concentra la recaptació executiva dels contribuents amb deutes pendents amb l’Administració, com sancions de trànsit o deutes amb els ajuntaments, i la gestió directa dels impostos cedits que actualment liquiden els registradors de la propietat de Mataró, Arenys de Mar i Pineda de Mar.

 

Informa: S.Ruiz/ O.Debat