Epinium, Premi Creatic 2017 per una eina d'anàlisi de l'e-commerce

L’start-up Epinium, una plataforma que analitza el comerç en línia, guanya la 17ena edició dels Premis Creatic. Es tracta d’una eina que permet conèixer els gustos dels consumidors, les tendències del mercat, analitzar el posicionament de la competència i monitoritzar les variacions de preu en els productes. El guardó ha estat lliurat aquest dijous al vespre durant la Nit de l’Emprenedoria i la Innovació que s’ha celebrat al Foyer del Tecnocampus davant de més de 200 persones. Aquesta start-up, la impulsen els emprenedors Carlos Martínez i Miquel Ferrando.

En la categoria a la millor idea empresarial, el reconeixement l’ha aconseguir el projecte Thumblock, un cadenat intel·ligent per a motocicletes i ciclomotors, presentat per Miquel Giménez. El premi és de 5.000 euros en tots dos casos, a més de l’estada bonificada durant un any al parc tecnològic TecnoCampus.

Altres reconeixement que s’ha lliurat en el marc dels Creatic han estat: el segon premi en la categoria d’idea al Diari digital infantil “Bitxos” i en la mateixa categoria una menció especial a Global Player, una plataforma que vincula a través dels entrenadors o scouts a jugadors de futbol amb clubs. Una aplicació per controlar a distancia quant de temps s’utilitza un dispositiu mòbil per part dels infants  ha estat el segon premi en categoria start-up.

Durant la Nit dels Emprenedors també s'ha reconegut la tasca d’empreses que han col·laborat en la inserció laboral de persones en situació d’atur. També s’ha reconegut la innovació empresarial a les empreses B-Swim, Som Mobilitat i Calce&Socks.