El MTR Showroom, una nova iniciativa per activar el comerç local

Convertir la Rambla en un aparador a l’aire lliure. Aquest és l’objectiu del MTR Showroom Urbà, una activitat de la Unió de Botiguers de Mataró (UBM) que aquest dissabte omplirà d’aparadors el centre per fer visible el comerç local.

De moment, s’hi han apuntat una trentena de botigues del sector de l’automoció, les belles arts, la moda, la joieria o l’estètica. La idea és mostrar els productes d’una manera singular i creativa i aconseguir que la iniciativa tingui continuïtat, tal i com ha explicat aquest dilluns el president de la UBM, Jordi Novo. 

A la presentació, també hi era la socialista Núria Moreno, qui s'ha estrenat com a regidora de Desenvolupament Econòmic. Moreno ha destacat que iniciatives com aquestes ajuden a projectar "la marca de Mataró" més enllà de la ciutat.  

El MTR Showroom, que s'instal·larà a La Rambla des de les 10 fins a les 20.30h, té el suport del Grup Drivim i s’inspira en d’altres activitats comercials prèvies, com és el cas del Sant Benet a Cel Obert.

 

Informen B. Doñate i O. Debat.